Monday, March 19, 2007

REPORTAJUL UNEI IUBIRI

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Te iubesc maaa! Te iubesc nebunule! Si nu ma intereseaza ce zice lumea..si daca sar pe strada ca nebuna! Ma tu ma auzi?
Stai mai linistita...si eu te iubesc...dar totusi...
Si ce? Parca o sa`l mai vad vreodata pe tipu ala care s`a uitat ciudat la mine. Draga....in ziua de azi trebuie sa ne exprimam clar iubirea..si daca vreau sa tip ca te iubesc, nu cred ca ar avea cineva ceva impotriva.
Da, inteleg, dar hai totusi sa ne calmam.
Sa ne calmam? Eu iti zic ca te iubesc si tu zici ca ar fi recomandabil sa ne calmam? Asa tii tu la mine? Nu conteaza ca te iubesc, ci doar ca s`a uitat aia urat la tine.
Nu mai, nu conteaza asta. Normal ca ma bucur enorm sa stiu ca si tu ma iubesti la fel cum te iubesc si eu. Dar pur si simplu nu sunt de acord cu exprimarile alea.
Gata! Nu mai esti contrariul meu. Stii tu..alea 2 care se atrag. Sa stii, ca ma duc...
Ceee?
Ma duc mai...ma duc sa gasesc pe altcineva.
Cum asa?
Pai daca tu nu vrei sa tipi cu mine.
Pai si daca tip se schimba ceva?
Nu.
Atunci?
Vreau eu sa tipi.
Nu tip.
Te iubeeessccc!!!!
Si eu.
Nu`mi sopti. Spune`mi tare ca ma iubesti.
Mai frumoase sunt soaptele.
Mie nu`mi plac. Sunt ca secretele. Nici alea nu`mi plac.
Eu le ador.
Pentru? La ce sunt bune?
Sunt sublime. Tre` sa stii sa le stapanesti.
Vrei sa tin dragostea mea pentru tine secreta?
Nu.
Atunci?
Dragostea nu trebuie tinuta niciodata secreta. Trebuie exprimata.
Vezi ma ca tot la vorba mea ajungi?
Nu. Nu exprimata asa. Prin gesturi, cuvinte, soptite, priviri ascunse, gelozii de scurta durata.Imbratisari si sarutari furate.
Eu nu sunt delicata.
Ba esti.
Ba nu. Nu pot sa fiu asa. Mie`mi place sa tip. Sa saaaar! Sa te iubesc fara limita. Sa ne consumam, iar cand vom fi obositi, tot impreuna sa fim. Si sa ma tii strans de mana si sa te uiti cu pasiune in ochii mei.
Vreau sa`ti tin mana. Delicat... Nu mai sarii!!!
Tu ma iubesti mah nebunule?
Te`ai indoit vreodata de asta?
Da.
Cuuum?
Normal. Tu nu te gandesti cand te pui in pat...k poate totul e prea frumos ca sa fie adevarat?
Nu.
Mie asa mi se intampla. Si in fiecare seara adorm cu gandul asta. Dar ma face fericita. Pentru ca atunci cand ma trezesc dimineata stiu ca te am. Si deaia ma trezesc eu mereu zambind.
Zambesti frumos.
Si tu.
Ai ramas fara cuvinte? De obicei nu reactionezi asa.
Azi fac totul diferit. Vreau sa`mi zici ca ma iubesti. Ma iubesti?
Nu ti`am zis? Sau nu ai avut timp sa ma asculti?
Vreau sa`mi tipi ca ma iubesti. Si sa sari cu mine. Sa se uite lumea ciudat la noi.
Stii ca nu sunt genul asta.
Dar nu ziceai tu ca ai face orice pentru mine?
Ba da.
Atunci? Ce mai astepti?
TE IUBEEEESCCCCCCCC! Ia`ma in brate si tine`ma strans de mana.
Vezi ma nebunule ce face femeia din om. Mersi. Si eu te iubesc. La fel de tare.

1 comment:

Anonymous said...

TE IUBEEEEEEEEEEEESC!
Nu e pe gustul meu, dar e dragut textul! mi-a facut placere sa il citesc ;;)